Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Doa dari Sarawak

 on Thursday, May 16, 2013  

Isi doa Dan Kesaksian
Hai saudara dalam kristus,saya berasal dari kuching sarawak,saya seorang penganut kristian romance katolik..Doakan saya semoga saya mendapat perkejaan tetap dan berikanlah damai kristus kepada teman teman,saudara saudara,dan juga keluarga kami..Saya sangat berharap dalam doa nama yesus kristus agar saya diberikan petunjuk yang benar dan menuju ke jalannya yang terang dan tidak terjebak dalam dosa,saya berharap saya akan mendapat perkejaan tetap di kuching waterboat yang saya mohon dan juga semoga tuhan yesus kristus memberkati hubungan wanita yang paling saya cintai bernama corena,walaupun hubungan kami agak sulit disatukan di sebabkan halangan keluarganya,saya tetap percaya dalam nama yesus kristus dan berserah kepadanya sepenuh hati saya masa depan,pengharapan,perlindungan,kedamaian,dan juga kebahagiaan saya dalam hidup ini..Semoga tuhan yesus memberkati kita semua,damai kristus,amen...

Nama peterframton
E-mail peterpeton@yahoo.com

Doa dari Sarawak 4.5 5 Unknown Thursday, May 16, 2013 Isi doa Dan Kesaksian Hai saudara dalam kristus,saya berasal dari kuching sarawak,saya seorang penganut kristian romance katolik..Doakan...


2 comments:

  1. Selalu berdoa, minta bimbingannNYA dengan sepenuhnhati, saya juga sedang mohon krpada Tuhan untuk anak saya yang juga sedang mencari pekerjaan. Amin

    ReplyDelete

J-Theme